Opis aktualizacji MMI 2G(HIGH).doc

(7828 KB) Pobierz

TEN OPIS ZAWIERA INFORMACJE DOTYCZĄCE AKTUALIZACJI Z 5150 NA 5570

 

2.Otwieramy maskę, odnajdujemy w przedziale silnikowym po lewej stronie dwa zaciski do ładowania akumulatora. Podłączamy prostownik zachowując wszelkie zasady bezpieczeństwa pracy oraz podstawowej wiedzy z elektryki 

3.Siadamy wygodnie na fotelu kierowcy i uruchamiamy MMI. Wchodzimy do sekcji Car i naciskamy oraz przytrzymujemy Setup+Return. Czynność wykonujemy ponownie, gdy po kilku sekundach nic się nie pojawiło. Nie wracamy już do menu Car, tylko zostajemy w sekcji Setup. System nie rozpoznaje od razu dwóch przycisków jednocześnie, dlatego też po ponownym naciśnięciu tej kombinacji, wrócimy do menu Car z już przyciśniętymi Setup+Return.

4.Jeżeli wykonaliśmy poprzedni punkt poprawnie, naszym oczom ukażę się taki ekran:

 

Tutaj znajduje się nasza aktualna konfiguracja wszystkich wykrytych modułów/podzespołów w MMI. Po wybraniu jednego z nich, otrzymamy bardziej szczegółowe dane. W tym momencie płyta z aktualizacją powinna być już w zmieniarce(oczywiście można zrobić to wcześniej). Płytę umieszczamy w pierwszym slocie pozostawiając inne sloty puste. Aktualizacja 5570 jest aż na 3CD.

CD 1 - Aktualizacja do wersji 5150

CD 2 - CleanUp BT i jego aktualizacja

CD 3 - Aktualizacja pozostałych komponentów

W moim przypadku zaczynam od CD nr 2.

5.Klikamy prawy dolny przycisk koło gałki sterującej wybierając SWUpdate.

Potwierdzamy...

System sprawdza teraz zawartość płyty i czyta Metainfo2.txt

Klikamy dalej...

6.Ten ekran pokazuje listę komponentów które będą aktualizowane.

Jak widzimy, CD2 aktualizuje tylko jeden moduł, Bluetooth (1 Y).

Jeżeli wszystko jest ok, czyli prostownik ładuje akumulator, napój chłodzący jeszcze zimny i w odpowiedniej ilości możemy zacząć aktualizować. Klikamy Start download.

7.Przypomnienie czego nie robimy...

Niżej klikamy OK.

...i w tym momencie rozpoczęła się prawdziwa aktualizacja.

Proces aktualizacji BT przeprowadzamy DWA RAZY. Pierwsza sesja to "czyszczenie", druga to wgranie sterowników. Zwróćmy uwagę na linię Handyvorb2/MAIN4/App.

W moim przypadku trwało to tylko 4min.

Czekamy na odpowiedź komponentów...

Po pierwszej sesji nie następuje Restart MMI. Pojawia nam się ponownie konfiguracja modułów(punkt 4.) gdzie sprawdzamy czy nasze BT zostało wyczyszczone.

8.Uruchamiamy aktualizacje jeszcze raz od punktu 4.

Jak widzimy, lokalizacja się zmieniła na Handyvorb2/MAIN6/App.

Jeszcze chwila 

 

Czas trwania około 40min.

Pokazuje nam się lista z poprawnym wykonaniem aktualizacji.

Jeżeli mamy taki ekran(1 OK), możemy zrestartować MMI.

Handyvorb2

9.Wyjmujemy CD2, wkładamy CD3. Postępujemy podobnie...

 

ver. 5570

Opis pobrany ze stronki :

http://www.a6klub.pl/a6-c6-mmi-update-opis-aktualizacji-fotorelacja-ver02-vt7996.htm

zrobiony przez kolegę:  żeli

Podziękowania dla niego !!!

 

Aktywacja ukrytego menu w VAG-COM (zapożyczona instrukcja z innego miejsca forum)
Kod:
Select 07 - Control Head
Select Adaptation - `10
Select Channel 08
Select Read
Enter new value 1
Select Test
Select Save
Select Done, Go Back
Select Close the controller

W ukrytym menu trzeba wybrac zakładkę DIAG SETTINGS i tam wybrać zakładkę APK 0x01, 0x0B, 0x0C, następnie odszukać pozycję BORDCOMPUTER i ją odhaczyć.
I następnie wybrać ACCEPT CHANGES.
Podobnie trzeba zrobić z Battery level - zakładka DIAG SETTINGS, następnie CAR MENUS MASKE, odszukać BATTERY LEVEL i ją odchaczyć. I następnie wybrać ACCEPT CHANGES.
Nastepnie wyjść z ukrytego menu i zrobić reset MMI (SETUP + BIG KNOB + TOP RIGHT SOFT - razem).
Powinno pojawić się w normalnym menu.

Pozdrawiam

 

Jak wyłączyć kontrolkę zapięcia pasów bezpieczeństwa Opis: ??



VAG:

17 (instrument cluster)-> security access: 13861 -> coding -> przedostatnią cyfrę zmień na "0"

i to wszystko Opis: :)

 

prawy gorny przycisk kolo galki, galka srodkowa i setup - wszystkie wcisnij na naraz – AKU

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin