Potęga jednego e-maila.pdf
(
761 KB
)
Pobierz
406216005 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
”Potęga jednego e-maila”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Wydawnictwo Złote Myśli
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl
i
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 04.04.2006
Tytuł: Potęga jednego e-maila (fragment utworu)
Autor: Sebastian Schabowski
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.
.......................................................................................................4
CZEGO MOŻNA DOKONAĆ WYSYŁAJĄC E-MAILA?
.
..................................5
SPECYFIKA LISTU ELEKTRONICZNEGO
.
..................................................7
Odbiorca znajdzie dla Ciebie czas
.
............................................................9
Wielka szansa autoprezentacyjna
.
............................................................9
Tak niewiele, a tak wiele
.
.........................................................................13
PISZEMY E-MAILA
.
...................................................................................15
Z jakiego adresu wysłać?
.
.......................................................................18
Na jaki adres?
.
........................................................................................19
Temat - jak uniknąć zaklasyfikowania listu do SPAMu
i wywrzeć dobre wrażenie
.
.....................................................................21
Treść
.
.......................................................................................................24
Rozpoczynanie listu
...........................................................................25
Jak dobrać treść do odbiorcy?
.
...........................................................25
Dowiedz się więcej o odbiorcy - Google.com
.....................................27
Emotikony i skróty - używać czy nie używać? - oto jest pytanie
.......29
Dobór języka
.
......................................................................................32
Długość listu, układ tekstu, załączniki
.
..............................................34
Analiza od strony odbiorcy
................................................................37
Nie bądź ponurakiem, czyli o potędze humoru
.................................39
Unikanie sabotowania własnych wypowiedzi
.
....................................41
Słowa zwiększające skuteczność komunikacji
.
..................................43
Stawianie pytań
.
.................................................................................50
Cytowanie cudzych wypowiedzi i opowiadanie historii
.
....................51
Podawanie powodów i motywów swoich działań
.
..............................53
Istota e-mailowego wywierania wpływu
............................................55
Istota e-mailowego wywierania wrażenia
.
..........................................61
Zakończenie listu
...............................................................................67
Przeczytaj zanim wyślesz!
..................................................................68
INNE WAŻNE ASPEKTY ELEKTRONICZNEJ KORESPONDENCJI
.
...........70
Błyskawiczne udzielanie odpowiedzi
- powiadomienie SMSem i WAP
.
...........................................................70
Ponawianie e-maili
.
................................................................................72
Symulacja odpowiedzi
.
...........................................................................74
Wersja optymistyczna
.
........................................................................74
Wersja średnia
.
...................................................................................75
Wersja pesymistyczna
.
........................................................................76
Odpowiadanie i cytowanie
.
.....................................................................77
Przesyłanie dalej
.
...................................................................................80
Segregowanie poczty
.
..............................................................................82
STARANIE SIĘ O PRACĘ, WSPÓŁPRACĘ
.
................................................84
E-MAILE Z POMYSŁAMI, PROPOZYCJAMI, UWAGAMI, OPINIAMI
.
.......88
BIBLIOGRAFIA
.
........................................................................................90
POTĘGA JEDNEGO E-MAILA -
darmowy fragment -
kliknij po więcej
Sebastian Schabowski
● str.
4
Wstęp
Drogi Czytelniku!
Prawdopodobnie używasz już poczty elektronicznej. Jeśli chcesz
z niej korzystać z jeszcze większym powodzeniem – moja książka
przeznaczona jest właśnie dla Ciebie.
Jej zadaniem jest pomóc Ci tworzyć lepsze listy elektroniczne, bez
względu na to, do kogo i w jakiej sprawie piszesz.
Książka pokazuje, jak skutecznie formułować prośby, propozycje
i zdalnie kreować swój wizerunek. Zawiera wiele porad dotyczących
wszystkich etapów elektronicznej korespondencji. Są one,
w zdecydowanej większości, wynikiem mojego doświadczenia
w skutecznym pisaniu e-maili.
Mam nadzieję, że po jej przeczytaniu i zastosowaniu zawartych
w niej wskazówek, odczujesz poprawę efektywności swojej
elektronicznej komunikacji i odniesiesz wiele sukcesów, których
początkiem będzie jeden skuteczny e-mail.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Sebastian Schabowski
POTĘGA JEDNEGO E-MAILA -
darmowy fragment -
kliknij po więcej
Sebastian Schabowski
● str.
5
Czego
można dokonać wysyłając e-maila?
można dokonać wysyłając e-maila?
Co możesz spowodować klikając „Wyślij” w swoim małym „Centrum
Zarządzania Światem”, zlokalizowanym Gdziekolwiek? Otóż Ktoś,
zlokalizowany również Gdziekolwiek, może podjąć zasugerowane mu
działania, które będą dobre dla Ciebie i dla innych ludzi. Możesz
również przekazać najcenniejszy „towar” XXI wieku, czyli
informację
. Czy to wiele? Trudno o więcej!
A teraz podam kilka przykładów pokazujących, czego można
dokonać i co zyskać, wysyłając e-maila:
1. nawiązać kontakt z ważną dla Ciebie osobą,
2. zacząć współpracę z czasopismem czy serwisem internetowym,
3. otrzymać pracę,
4. wykonywać pracę – np. przeprowadzając wywiady, wysyłając
swoje programy czy artykuły,
5. wywołać uśmiech i pozytywny stan emocjonalny bliskiej Ci osoby,
choćby była na drugim końcu świata,
6. skłonić kogoś do zmiany zdania,
7. skutecznie zasugerować komuś poprawienie czegoś,
8.zadać pytanie i uzyskać odpowiedź, która jest dla Ciebie na wagę
złota,
9. złożyć skuteczną reklamację i odzyskać to, co Ci się należy,
10.zbudować swój wizerunek w oczach odbiorcy,
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& Sebastian Schabowski
Czego
Plik z chomika:
tulenka
Inne pliki z tego folderu:
Anna Szymańska - Fundusze Unijne i Europejskie.pdf
(840 KB)
Abolicja podatkowa.pdf
(414 KB)
Dotacje fundusze i granty.pdf
(756 KB)
Jak Założyć Firmę za Fundusze Unijne.pdf
(526 KB)
Przedsiębiorca w systemie franczyzowym.pdf
(544 KB)
Inne foldery tego chomika:
◄#►FILMY CHRZEŚCIJAŃSKIE - lektor.pl rmvb
AA
Brian Tracy - Nie tłumacz się, działaj! Odkryj moc samodyscypliny czyta J.Ulrich
Coaching Magazyn
K Rowinska coaching April 16
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin