Program kolonii.pdf
(
94 KB
)
Pobierz
program kolonii 08
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM KOLONII
ɩ
ɨ
Z ROZBICIEM NA DNI
Dzie
ń
Data
Temat dnia
Najwa
Ŝ
niejsze zaj
ę
cia
Dodatkowe zaj
ę
cia
w czasie niepogody
Realizacja zada
ń
regulaminu
Sprawno
ś
ci
indywidualne
Uwagi
1
Podró
Ŝ
do
Krainy
Zasiedmio-
górgrodem
Do południa (D)
-
wyjazd z Sandomierza
Po południu (P)
Podró
Ŝ
do Krainy Zasiedmiogórgrodem
-
- przybycie uczestników, podział na
gromady, szóstki
-
urządzanie sypialni
-
zapoznanie zuchów z regulaminami
obowiązującymi podczas trwania
kolonii
Kominek (K)
Zwyczaje Zasiedmiogórgrodu
- gry
i zabawy integracyjne
Bez zmian
Urządziliśmy dom
Shreka na bagnach
Poznaliśmy zasady
pracy detektywa
Cała kadra
kolonii
Kronikarz
Meteorolog
Bez zmian
Bez zmian
2
Biuro
detektywistyczne
na zamku
Zasiedmio-
górgrodem
D
Czas do dyspozycji gromad –
urz
ą
dzamy
biuro detektywistyczne na zamku
Zasiedmiogórgrodem
– wybór
szóstkowych, wybór nazw gromad, nazw
szóstek, tworzenie totemów, ozdób,
kartoteki – kroniki
P
Pierwszy trop
- zuchowy zwiad po okolicy
K
Czas do dyspozycji gromad –
ognisko –
Zadania wywiadowcze „
Ś
ci
ś
le
Tajne"
- prezentacje nazw i obrzędowości
gromad
Bez zmian
Urządziliśmy dom
Shreka na bagnach
ZałoŜyliśmy kartotekę,
w której trzymaliśmy
akta prowadzonych
przez nas spraw z
zabezpieczonymi
dowodami. Ze
statusem „Ściśle
Tajne" trzymaliśmy
tam akta, nasze
odciski palców,
zdjęcie i krótki opis
przebiegu słuŜby.
Shrek
Detektyw
Sobieradek
Dobry
opiekun
Porządnicki
Przewodnik
po...
Kronikarz
DruŜynowi
i
przyboczne
Bez zmian
Kominek
ɧ
1
Dzie
ń
Data
Temat dnia
Najwa
Ŝ
niejsze zaj
ę
cia
Dodatkowe zaj
ę
cia
w czasie niepogody
Realizacja zada
ń
regulaminu
Sprawno
ś
ci
indywidualne
Uwagi
3
Odwiedziny na
zamku lorda
Farquada
D
Trop drugi poznanie
pracy detektywa
-
zwiad
Detektywistyczne zawody sprawno
ś
ciowe
-
rozwijanie sprawności fizycznej zuchów
P
Sławni detektywi
-gawęda
Wykonywanie przedmiotów niezb
ę
dnych
w pracy detektywa – lupy, znak agencji
detektywów, kostiumu detektywa
-
majsterka
K
Bal Detektywów na zamku lorda Farquada
- Uroczyste otwarcie kolonii
Bez zmian
Odwiedziliśmy
zamek lorda
Farquada.
Poznaliśmy zasady
pracy detektywa.
Wykonaliśmy
przedmioty
niezbędne w pracy
detektywa - lupę,
znak agencji
detektywów. Mamy
własny tajny system
porozumiewania się.
DruŜynowi
i
przyboczne
Shrek
Detektyw
Plastyk,
Sobieradek,
Kronikarz
Meteorolog
Poliglota
Bez zmian
DruŜynowi
i
przyboczne
Bez zmian
Cała kadra
4
Szkoła
Detektywów
„
Ś
ci
ś
le Tajne”
D
Szkoła Detektywów –
zabawa tematyczna
Sekrety skutecznego
ś
ledztwa
- gawęda
Kodeks etyki dobrego detektywa
-
majsterka
P
Kot w butach prezentuje metody pracy
ś
ledczej
– gry i ćwiczenia
Sekrety Zasiedmiogórgrodu
- redakcja
gazety
K
Egzamin na detektywa
– ognisko -
prezentacja umiejętności
detektywistycznych
Bez zmian
Spotkaliśmy Sherloka
Holmesa lub innego
detektywa, który
zdradził nam sekrety
skutecznego śledztwa.
Uczestniczyliśmy w
zajęciach szkoły
detektywów, gdzie
ćwiczyliśmy metody
pracy śledczej,
sprawdzaliśmy nasze
umysły,
doskonaliliśmy naszą
sprawność fizyczną,
zorganizowaliśmy salę
treningową
.
Shrek
Detektyw
Mistrz gier i
zabaw,
Kronikarz,
Meteorolog
Poliglota
DruŜynowi
i
przyboczne
Bez zmian
DruŜynowi
i
przyboczne
Kominek
Cała kadra
ɧ
2
Dzie
ń
Data
Temat dnia
Najwa
Ŝ
niejsze zaj
ę
cia
Dodatkowe zaj
ę
cia
w czasie niepogody
Realizacja zada
ń
regulaminu
Sprawno
ś
ci
indywidualne
Uwagi
5
Ratujemy Kici
ę
D
Ratujemy uwi
ę
zion
ą
Kici
ę - zabawa
tematyczna
Prezent dla Kici
- zuchy przez cały dzień
starają się sprawić przyjemność osobie,
którą wylosowały
P
W
ą
wóz Trolli -
gry i ćwiczenia
Koci dziennik
- majsterka
Koci szyk
- nauka pląsów, tańców,
szermierski Zuchów - Detektywów
K
Koniec misji Kicia uratowana
- shrekoteka
na bagnach z dość nietypowymi
stworzeniami z bajek
Bez zmian
Zorganizowaliśmy
shrekotekę na bagnach
z dość nietypowymi
stworzeniami z bajek.
Przeprowadziliśmy
akcję według planu
naszego biura
(zbieraliśmy poszlaki,
zdejmowaliśmy
odciski palców,
tropiliśmy po śladach),
Analizowaliśmy
zebrane przez nas
dowody. Oglądaliśmy
pod mikroskopem
włosy, nitki itp.
Shrek
Detektyw
Mistrz gier i
zabaw
Kronikarz
Meteorolog
Poliglota
Tancerz
Cała kadra
Bez zmian
DruŜynowi
i
przyboczne
Bez zmian
DruŜynowi
i
przyboczne
6
Pod
ąŜ
amy
tropem Osła
D i P
Czas do dyspozycji gromad – wyjście do
kościoła (dla chętnych), dla pozostałych
Zakr
ę
cone bajki w Bagiennym kinie –
wyświetlanie filmów
Sekrety Zasiedmiogórgrodu
- redakcja
gazety
Magiczna Kraina Zasiedmiogórgrodem
–
konkurs plastyczny
K
Odkryj swój talent
- pokazy specjalnych
umiejętności detektywów
Bez zmian
Oglądaliśmy film
pt. Shrek.
Poznaliśmy
filmowych
bohaterów.
Opanowaliśmy
sztukę negocjacji
Osła, którą
wykorzystaliśmy
podczas naszych
przygód.
Shrek
Detektyw
Plastyk
Mistrz gier
i zabaw
Kronikarz
Meteorolog
Poliglota
Tancerz
DruŜynowi
i
przyboczne
Bez zmian
Cała Kadra
ɧ
3
Dzie
ń
Data
Temat dnia
Najwa
Ŝ
niejsze zaj
ę
cia
Dodatkowe zaj
ę
cia
w czasie niepogody
Realizacja zada
ń
regulaminu
Sprawno
ś
ci
indywidualne
Uwagi
7.
By
ć
Ogrem
jeden dzie
ń
Urodziny
miesi
ą
ca
D
Zosta
ń
dyplomowanym Ogrem –
zabawa
tematyczna
Uwaga Ogr –
majsterka
P
„Ogr jest jak cebula…”
– smród-parada na
rzecz poszanowania ogrów.
K
Egzamin na Ogra –
turniej Shrekowych
umiejętności
Bez zmian
„Ogr jest jak
cebula…” -
zorganizowaliśmy
happening na
rzecz
poszanowania
ogrów.
Przygotowaliśmy
shrekowe potrawy.
Shrek
Detektyw
Mistrz gier
i zabaw,
Gimnastyk,
Higienista,
Plastyk
Kronikarz
Meteorolog
DruŜynowi
i
przyboczne
DruŜynowi
i
przyboczne
Cała kadra
Bez zmian
Bez zmian
8.
Poszukiwania
Smoczycy
D
Zuchowe Biuro Detektywistyczne „
Ś
ci
ś
le
tajne” na tropie Smoczycy
– zabawa
tematyczna, zwiad
Odwiedziny w szkole smoków
- nauka
piosenek, smoczy quiz, droga do smoczej
wieŜy, pomieszane tarcze, latający smok -
majsterka
P
Smocza wiedza
– turniej wiedzy o
smokach, rycerzach, trollach, ograch i
innych zagadkowych postaciach
K
Zakr
ę
cone bajki „Dycelda i smok”
-
teatrzyk samorodny
Bez zmian
Bawiliśmy się w
Zuchowe Biuro
Detektywistyczne,
Agencję Nic Nam
Się Nie Ukryje,
Związek Tajnych
Inspektorów lub
Brygadę RR.
Shrek
Detektyw
Mistrz gier
i zabaw,
Gimnastyk,
Higienista,
Plastyk
Kronikarz
Meteorolog
DruŜynowi
i
przyboczne
DruŜynowi
i
przyboczne
Cała kadra
Bez zmian
Bez zmian
ɧ
4
Dzie
ń
Data
Temat dnia
Najwa
Ŝ
niejsze zaj
ę
cia
Dodatkowe zaj
ę
cia
w czasie niepogody
Realizacja zada
ń
regulaminu
Sprawno
ś
ci
indywidualne
Uwagi
9.
W magicznej
fabryce
eliksirów
D
W magicznej fabryce eliksirów
– zabawa
tematyczna
Magiczne mikstury
- majsterka
P
Burza w karafce
- gry i ćwiczenia
K
Cud zamiana
– wybory „Naj” bagiennej
krainy
Bez zmian
W fabryce mikstur
wróŜki chrzestnej
waŜyliśmy
czarodziejskie
trunki.
Analizowaliśmy
zebrane przez nas
dowody.
Shrek
Detektyw
Meteorolog
Kronikarz
Poliglota
DruŜynowi
i
przyboczne
Bez zmian
Bez zmian
Cała kadra
10.
Ogrowe
gwiazdozbiory
D i P.
Ogrowe gwiazdozbiory
-
całodzienna wycieczka autokarowa, w
drodze tworzenie legend na temat nowych,
ogrowych gwiazdozbiorów
K
Zakr
ę
cone bajki w Bagiennym kinie –
wyświetlanie filmów
Obserwacja nieba – ogrowe gwiazdozbiory.
Bez zmian
Odkryliśmy, na
niebie, ogrowe
gwiazdozbiory i
stworzyliśmy
związane z nimi
legendy.
Odwiedziliśmy
agencję
detektywistyczną
lub komisariat
policji i
poznaliśmy zasady
pracy detektywa.
Przewodnik
po ...
Fotoamator
Kronikarz
Meteorolog
Poliglota
Cała kadra
Bez zmian
DruŜynowi
i
przyboczne
ɧ
5
Plik z chomika:
sisters1
Inne pliki z tego folderu:
Bajarz_sprawność do kolonii.doc
(560 KB)
Bilet_do kolonii.jpg
(348 KB)
Dama_sprawność do kolonii.doc
(50 KB)
Dżentelmen_sprawność do kolonii.doc
(35 KB)
Fotoamator_sprawność do kolonii.doc
(210 KB)
Inne foldery tego chomika:
- 000 - CUDOWNA RÓŻA
Pliki dostępne do 08.07.2024
! 144 łamigłówki Stary i Nowy Testament
◆ ANNABEL LANGBEIN - kuchnia w stylu wolnym
★ Catarina Rivas
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin