Strony nr "2" i "3" stanowi� centrum ekranu, a cz�ci "1" i "4" s� jego skrzyd�ami, kt�re si� zagina do wewn�trz. Strony centralne tak�e mo�na zagi��, w efekcie czego ca�y ekran zostanie zmniejszony do wielko�ci jednej strony. Strony "5,6,7,8" stanowi� wewn�trzne odbicie stron "1,2,3,4". Strona "5" ��czy si� ze stron� "4", "6" z "3", "7" z "2" a "8" z "1". Wygl�da to tak : ______ _____________ ______________________ | | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | -> widok z przodu na zewn�trzn� cz�� | | | | | |______|_____________|_____________|________| ___________________________________________ | | | | | | 5 | 6 | 7 | 8 | -> widok z przodu na wewn�trzn� cz�� | | | | | |______|_____________|_____________|________| ___________________________________________ | | | | | | 1(8) | 2(7) | 3(6) | 4(5) | -> a tak ma wygl�da� po z�o�eniu w ca�o�� i sklejeniu | | | | | odpowiednich stron do siebie |______|_____________|_____________|________| I Ekran Mistrza Gry gotowy !!!
Dihercen