jak z_o_y_ ekran mistrza gry.txt

(1 KB) Pobierz
Strony nr "2" i "3" stanowi� centrum ekranu, a cz�ci "1" i "4" s� jego skrzyd�ami, kt�re si� zagina do wewn�trz.  Strony centralne tak�e mo�na zagi��, w efekcie czego ca�y ekran zostanie zmniejszony do wielko�ci jednej strony. Strony "5,6,7,8" stanowi� wewn�trzne odbicie stron "1,2,3,4". Strona "5" ��czy si� ze stron� "4", "6" z "3", "7" z "2" a "8" z "1". Wygl�da to tak :
      

        ______ _____________ ______________________
       |      |             |             |        |
       |   1  |     2       |     3       |   4    |  -> widok z przodu na zewn�trzn� cz��
       |      |             |             |        |
       |______|_____________|_____________|________|


        ___________________________________________
       |      |             |             |        |
       |   5  |     6       |     7       |   8    |  -> widok z przodu na wewn�trzn� cz�� 
       |      |             |             |        |
       |______|_____________|_____________|________|



        ___________________________________________
       |      |             |             |        |
       | 1(8) |    2(7)     |   3(6)      |  4(5)  |  -> a tak ma wygl�da� po z�o�eniu w ca�o�� i sklejeniu  
       |      |             |             |        |     odpowiednich stron do siebie
       |______|_____________|_____________|________|


I Ekran Mistrza Gry gotowy !!!
Zgłoś jeśli naruszono regulamin