Witajcie Chciałbym napisać poradnik jak dopisać modele i znaki do gry ETS/GTS itp. to tak : 1. Wchodzimy Winrarem do base.scs (lub do naszego .scs w folderze mod) które znajduje się w głównym folderze z grš. 2. Wchodzimy do def/world/model.sii ( w przypadku jak chcemy dopisać model) lub sign.sii (jak chcemy dopisać znak) 3. Przenosimy ten plik na np. pulpit 4. I zaczynamy dopisywanie ;) daję na przykład ten model : (pochodzi on z mojego .scs więc nie mówić że go nie ma) model_def : model.415 { model_desc: "/model/sign/drogowskaz3.pmd"} model_def : model.415 - Tutaj wpisujemy numer naszego modelu. Czyli jak ostatni model ma numerek np. 414 to w naszym nowym wpisujemy 415. model_desc: "/model/sign/drogowskaz3.pmd" - Tutaj wpisujemy folder docelowy pliku .pmd w naszym .scs ( na poczštku nie wpisujemy nazwę naszego .scs tylko po prostu " / ") 5. Zapisujemy notatnik 6. Wkładamy spowrotem do .scs i cieszymy się modelem ;) Teraz opiszę to w przypadku znaku. Wchodzimy jak wczeniej wspomniałem do sign.sii i tak : sign_model : sign.241 { sign_name: "bilboard1a" model_desc: "/model/misc/bilboard/bilboard1a.pmd" model_coll: "/model/misc/bilboard/bilboard1a.pmc" look_name: default dynamic: true short_distance: true } sign_model : sign.241 - Tutaj jak wczeniej wspomniałem jest to numer znaku. Dopisuje się tak samo jak w przypadku modelu. sign_name: "bilboard1a" - Tutaj wpisujemy nazwę znaku jaki będziemy chcieli mieć w Map Edytorze. model_desc: "/model/misc/bilboard/bilboard1a.pmd" model_coll: "/model/misc/bilboard/bilboard1a.pmc" - W tych przypadkach wpisujemy folder docelowy, lecz tutaj doszedł jescze plik .pmc . Reszte pozostawiamy w spokoju ;) Ważna rzecz przy dopisywaniu ! : Na końcu pliku .sii musi być wpisane 2x }} ! Mam nadzieję że pomogłem i pozdrawiam ;)
mariuszmixi