modele.txt.txt

(1 KB) Pobierz
Witajcie

Chciałbym napisać poradnik jak dopisać modele i znaki do gry ETS/GTS itp.

to tak :

1. Wchodzimy Winrarem do base.scs (lub do naszego .scs w folderze mod) które znajduje się w głównym folderze z grš.
2. Wchodzimy do def/world/model.sii ( w przypadku jak chcemy dopisać model) lub sign.sii (jak chcemy dopisać znak)
3. Przenosimy ten plik na np. pulpit
4. I zaczynamy dopisywanie ;) daję na przykład ten model : (pochodzi on z mojego .scs więc nie mówić że go nie ma) model_def : model.415 { model_desc: "/model/sign/drogowskaz3.pmd"}

model_def : model.415 - Tutaj wpisujemy numer naszego modelu. Czyli jak ostatni model ma numerek np. 414 to w naszym nowym wpisujemy 415.

model_desc: "/model/sign/drogowskaz3.pmd" - Tutaj wpisujemy folder docelowy pliku .pmd w naszym .scs ( na poczštku nie wpisujemy nazwę naszego .scs tylko po prostu " / ")

5. Zapisujemy notatnik
6. Wkładamy spowrotem do .scs i cieszymy się modelem ;)

Teraz opiszę to w przypadku znaku.

Wchodzimy jak wczeniej wspomniałem do sign.sii i tak :

sign_model : sign.241 {

sign_name: "bilboard1a"

model_desc: "/model/misc/bilboard/bilboard1a.pmd"
model_coll: "/model/misc/bilboard/bilboard1a.pmc"
look_name: default

dynamic: true
short_distance: true
}

sign_model : sign.241 - Tutaj jak wczeniej wspomniałem jest to numer znaku. Dopisuje się tak samo jak w przypadku modelu.

sign_name: "bilboard1a" - Tutaj wpisujemy nazwę znaku jaki będziemy chcieli mieć w Map Edytorze.

model_desc: "/model/misc/bilboard/bilboard1a.pmd"
model_coll: "/model/misc/bilboard/bilboard1a.pmc" - W tych przypadkach wpisujemy folder docelowy, lecz tutaj doszedł jescze plik .pmc .

Reszte pozostawiamy w spokoju ;)



Ważna rzecz przy dopisywaniu ! :

Na końcu pliku .sii musi być wpisane 2x }} !

Mam nadzieję że pomogłem i pozdrawiam ;) 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin