wspolczesnepytania.doc

(73 KB) Pobierz

1.dlaczego watson odrzucał choroby umyslowe?
2.hessen- wychowanie "w" czy "do" wolności?
3.co to jest proznia egzystencjalna, podaj przyklady
4.wolnosc i swoboda u hessena
5.znaniecki i krytyka postawy behawiorystycznej
6.poglady frankla i scjentyzm
7.czy heteronomie mozna umiescic w koncepcji psych. humanist.?
8.hessen-koncepcja czlowieka a kultura
9.aksjologia a behawioryzm (watson)
10.koncepcja ewolucji- kto "za", a kto "przeciw"?
11.durkheim i teoria wychowania
12.durkheim-uniwersalnos c czy historycznosc?
13. kto uwazal wychowanie za przymus?
14.koncepcja osobowosci u hessena
15.czy frankl byl przedstawicielem determinizmu?

16.Heteronomia w ujeciu hessena
17.koncepcja czlowieka u frankla
18.plusy i minusy specjalizacji u frankla
19.ontologia dymensjonalna
20.frankl jako przedstawiciel psychologii humanist.
21.psych. humanist.- wyjasniajaca czy rozumiejaca?
22.cechy dobrego terapeuty (Rogers)
23.psych. humanist.- istota podejscia badawczego
24.czy psychologia jest egzemplifikacja nauki twardej?
25.znaniecki i krytyka ewolucjonizmu
26.wychowanie spoleczne- kwestia socjologiczna czy biologiczna?
27.czynnosci mechaniczne a wolnosc (hessen)
28.wychowanie rozumowe- etapowość
29.dynamika osobowosci u hessena
30.przymus kultury i wladza u hessena

30. Dynamika osobowości u Hessena.
31. Przymus kultury i władzy u Hessena.
32. Czy samowola może być tłumaczona przez anemię?
33. Wolność a samowola u Hessena.
34. Problemy aksjonalne (Hessen).
35. Fakt społeczny (pojęcie wychowania) – Durkheim.
36. Jednolitość Jednolitość i zmienność wychowania – istota i geneza (Durkheim)
38. Organicyzm.
39. Mounier o komunikacji.
40. Filozof innego (Mounier)
41. Krytyka reifikacji.
42. Jaka jest instrumentalna wartość rozumu w koncepcji moralnego wychowania Hessena?
43. Jakie powinno być społeczeństwo żeby można było realizować cele wyznaczone przez Deweya?

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin