1.dlaczego watson odrzucał choroby umyslowe?2.hessen- wychowanie "w" czy "do" wolności?3.co to jest proznia egzystencjalna, podaj przyklady4.wolnosc i swoboda u hessena5.znaniecki i krytyka postawy behawiorystycznej6.poglady frankla i scjentyzm7.czy heteronomie mozna umiescic w koncepcji psych. humanist.?8.hessen-koncepcja czlowieka a kultura9.aksjologia a behawioryzm (watson)10.koncepcja ewolucji- kto "za", a kto "przeciw"?11.durkheim i teoria wychowania12.durkheim-uniwersalnos c czy historycznosc?13. kto uwazal wychowanie za przymus?14.koncepcja osobowosci u hessena15.czy frankl byl przedstawicielem determinizmu?
16.Heteronomia w ujeciu hessena17.koncepcja czlowieka u frankla18.plusy i minusy specjalizacji u frankla19.ontologia dymensjonalna20.frankl jako przedstawiciel psychologii humanist.21.psych. humanist.- wyjasniajaca czy rozumiejaca?22.cechy dobrego terapeuty (Rogers)23.psych. humanist.- istota podejscia badawczego24.czy psychologia jest egzemplifikacja nauki twardej?25.znaniecki i krytyka ewolucjonizmu26.wychowanie spoleczne- kwestia socjologiczna czy biologiczna?27.czynnosci mechaniczne a wolnosc (hessen)28.wychowanie rozumowe- etapowość29.dynamika osobowosci u hessena30.przymus kultury i wladza u hessena
30. Dynamika osobowości u Hessena.31. Przymus kultury i władzy u Hessena.32. Czy samowola może być tłumaczona przez anemię?33. Wolność a samowola u Hessena.34. Problemy aksjonalne (Hessen).35. Fakt społeczny (pojęcie wychowania) – Durkheim.36. Jednolitość Jednolitość i zmienność wychowania – istota i geneza (Durkheim)38. Organicyzm.39. Mounier o komunikacji.40. Filozof innego (Mounier)41. Krytyka reifikacji.42. Jaka jest instrumentalna wartość rozumu w koncepcji moralnego wychowania Hessena?43. Jakie powinno być społeczeństwo żeby można było realizować cele wyznaczone przez Deweya?
pedagogika.uw