OG�LNE ZASADY DOTYCZ�CE NAPRAWIANIA (NIE TYLKO) KOMPUTER�W: 1. Je�li ju� wykry�e� zepsut� cz��, to brak Ci w�a�ciwego narz�dzia, aby j� wymontowa�. 2. Je�li jeste� ju� w stanie j� wymontowa�, to dowiesz si�, �e sprzedawca b�dzie j� musia� przes�a� do producenta. 3. Je�li sprzedawca ma je na sk�adzie, to wymiana nie jest potrzebna. 4. Koszty naprawy nalicza si� w ten spos�b, �e koszty te, oraz ceny nowego urz�dzenia mno�y si� przez dwa i wybiera warto�� wy�sz�. 5. Cz�� zamienna dostarczona przez sprzedawc� nie dzia�a w Twoim komputerze. 6. Po ponownym wmontowaniu naprawionej cz�ci komputer nadal nie b�dzie sprawny. 7. Je�li naprawa dotyczy dysku twardego, to zapisanych na nim danych wi�cej nigdy nie zobaczysz. Wyj�tek do si�dmej zasady naprawiania: B�dziesz w stanie odtworzy� jedynie spis zawarto�ci dysku twardego, �eby� m�g� si� przekona�, co straci�e�. PRAWA DOTYCZ�CE CZʌCI SK�ADOWYCH: 1. Cz�ci sk�adowe dzia�aj� tak d�ugo i tylko tak d�ugo, dop�ki nie przejd� przez wst�pn� kontrol�. 2. Po usuni�ciu wszystkich szesnastu �rub mocuj�cych z obudowy komputera stwierdzisz, �e usun��e� niew�a�ciw� pokryw�. 3. Po zabezpieczeniu pokrywy stwierdzisz, �e zapomnia�e� o kablu zasilaj�cym. 4. Po ponownym uruchomieniu komputera pozosta�e cz�ci odnajdziesz na stanowisku roboczym. 5. Tolerancje podczas monta�u b�d� d��y� do spowodowania jak najwi�kszych k�opot�w. 6. Najtrudniej dost�pne s� gniazda wtykowe oraz n�ki ko�ci, gdzie w�a�nie chcia�by� co� wetkn�� lub wmontowa�. 7. Ka�dy skomplikowany monta� wymaga trzech r�k. 8. Ka�dy prosty monta� wymaga czterech r�k. 9. Otwory w obudowie s� o jedn� dziesi�ta minimetra mniejsze ni� trzeba. 10. Otwory o w�a�ciwej �rednicy umieszczone s� w nieodpowiednich miejscach. 11. Nakr�tki nigdy nie pasuj� do �rubek. 12. Jedyne dost�pne z��cze kraw�dziowe (slot) jest zbyt kr�tkie dla karty, kt�ra ma by� wmontowana.
enet