Jak naprawic.txt

(1 KB) Pobierz
OG�LNE ZASADY DOTYCZ�CE NAPRAWIANIA (NIE TYLKO) KOMPUTER�W:

1. Je�li ju� wykry�e� zepsut� cz��, to brak Ci w�a�ciwego narz�dzia, 
aby j� wymontowa�.

2. Je�li jeste� ju� w stanie j� wymontowa�, to dowiesz si�, �e 
sprzedawca b�dzie j� musia� przes�a� do producenta.

3. Je�li sprzedawca ma je na sk�adzie, to wymiana nie jest potrzebna.

4. Koszty naprawy nalicza si� w ten spos�b, �e koszty te, oraz ceny 
nowego urz�dzenia mno�y si� przez dwa i wybiera warto�� wy�sz�.

5. Cz�� zamienna dostarczona przez sprzedawc� nie dzia�a w Twoim 
komputerze.

6. Po ponownym wmontowaniu naprawionej cz�ci komputer nadal nie b�dzie 
sprawny.

7. Je�li naprawa dotyczy dysku twardego, to zapisanych na nim danych 
wi�cej nigdy nie zobaczysz.

Wyj�tek do si�dmej zasady naprawiania:
B�dziesz w stanie odtworzy� jedynie spis zawarto�ci dysku twardego, 
�eby� m�g� si� przekona�, co straci�e�.



PRAWA DOTYCZ�CE CZʌCI SK�ADOWYCH:

1. Cz�ci sk�adowe dzia�aj� tak d�ugo i tylko tak d�ugo, dop�ki nie 
przejd� przez wst�pn� kontrol�.

2. Po usuni�ciu wszystkich szesnastu �rub mocuj�cych z obudowy komputera 
stwierdzisz, �e usun��e� niew�a�ciw� pokryw�.

3. Po zabezpieczeniu pokrywy stwierdzisz, �e zapomnia�e� o kablu 
zasilaj�cym.

4. Po ponownym uruchomieniu komputera pozosta�e cz�ci odnajdziesz na 
stanowisku roboczym.

5. Tolerancje podczas monta�u b�d� d��y� do spowodowania jak 
najwi�kszych k�opot�w.

6. Najtrudniej dost�pne s� gniazda wtykowe oraz n�ki ko�ci, gdzie 
w�a�nie chcia�by� co� wetkn�� lub wmontowa�.

7. Ka�dy skomplikowany monta� wymaga trzech r�k.

8. Ka�dy prosty monta� wymaga czterech r�k.

9. Otwory w obudowie s� o jedn� dziesi�ta minimetra mniejsze ni� trzeba.

10. Otwory o w�a�ciwej �rednicy umieszczone s� w nieodpowiednich miejscach.

11. Nakr�tki nigdy nie pasuj� do �rubek.

12. Jedyne dost�pne z��cze kraw�dziowe (slot) jest zbyt kr�tkie dla 
karty, kt�ra ma by� wmontowana.



Zgłoś jeśli naruszono regulamin