moc-pozytywnego-myslenia-w-biznesie.pdf

(554 KB) Pobierz
66189283 UNPDF
Moc pozytywnego myślenia w biznesie
SpiS treści
Przedmowa: Spuścizna ..................................... 9
część i. pozytywne myślenie – za i przeciw ........ 11
Rozdział 1. Program zwycięstwa ........................... 13
Rozdział 2. Co to znaczy myśleć pozytywnie ............... 29
część ii. Od destruktywnych myśli
do pozytywnych celów ..................... 45
Rozdział 3. Jak działa umysł ................................ 47
Rozdział 4. Źródło negatywnych myśli .................... 57
Rozdział 5. Wyznaczanie pozytywnych
celów biznesowych, afirmacje i wizualizacja .... 75
część iii. Siła pobudzająca ........................... 91
Rozdział 6. Dziesięć cech osoby myślącej pozytywnie ..... 93
Rozdział 7. Siła środkująca ................................. 117
Rozdział 8. Siła podnosząca ................................. 149
Rozdział 9. Siła napędowa .................................. 175
www.mtbiznes.pl
Moc pozytywnego myślenia w biznesie
Rozdział 10. Siła przytrzymująca ........................... 205
Pomoce: Arkusz roboczy
„Wyzwania w życiu zawodowym” ................ 233
Podziękowania .............................................. 239
www.mtbiznes.pl
Moc pozytywnego myślenia w biznesie
Przedmowa
SPuścizna
wszyscy rodzimy się jako osoby myślące pozytywnie, ale z cza-
sem nieuniknione stresy związane z życiem codziennym przesła-
niają i tłumią niektóre cechy pozytywnego myślenia.
Norman poświęcił znaczną część kariery zawodowej na to,
aby pokazywać ludziom, jak odzyskać tę wrodzoną pozytyw-
ność, zwłaszcza w obliczu przeciwności losu lub wyzwań, jakie
stawia życie.
Mój mąż pragnął wprowadzić pozytywne myślenie do spo-
łeczności biznesu, bo biznes ma ogromny wpływ na nasze ży-
cie i kulturę. Zmiany w środowisku pracy zachodzą dziś szybciej
niż kiedykolwiek wcześniej, więc dla ludzi biznesu szczególnie
istotne znaczenie ma posiadanie narzędzia pozwalającego spro-
stać temu wyzwaniu, a to jest możliwe dzięki metodyce radzenia
sobie ze zmianami. I w tym sensie Moc pozytywnego myślenia w bi-
znesie stanowi naturalne przedłużenie dzieła Normana.
Moc pozytywnego myślenia w biznesie to adaptacja wypróbo-
wanych i sprawdzonych sposobów Normana Vincenta Peale’a,
które pomogą Ci osiągnąć większą efektywność. Żywię przeko-
nanie, że w środowisku pracy w XXI wieku jest to szczególnie
www.mtbiznes.pl
I ntuicja i wnikliwość podpowiedziały mojemu mężowi, że
66189283.001.png
10
Moc pozytywnego myślenia w biznesie
istotne i przydatne. Mam nadzieję, że podróż do celu, jakim jest
pozytywne myślenie, sprawi Ci wiele przyjemności.
Ruth Stafford Peale
www.mtbiznes.pl
Moc pozytywnego myślenia w biznesie
11
Część I
POzYTYWNE MYśLENIE
– zA I PRzECIW
www.mtbiznes.pl
66189283.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin